Webinar Schuldhulpverlening voor Ondernemers

Online
 39,00

In dit Webinar nemen we je mee in hoe schuldhulpverlening voor ondernemers (SHVO) in elkaar zit. SHVO is een wettelijke taak voor gemeenten die dit regelen via de Bbz (Besluit bijstand voor zelfstandigen). In dit Webinar leer je waar de verschillen zitten tussen particulieren en ondernemers in het kader van schuldregelen. Volg het Webinar ‘Schuldhulpverlening voor Ondernemers’ voor meer informatie over de processen rond schuldhulpverlening aan ondernemers.

In dit Webinar nemen we je mee in hoe schuldhulpverlening voor ondernemers (SHVO) in elkaar zit. SHVO is een wettelijke taak voor gemeenten die dit regelen via de Bbz (Besluit bijstand voor zelfstandigen). In dit Webinar leer je waar de verschillen zitten tussen particulieren en ondernemers in het kader van schuldregelen. Volg het Webinar ‘Schuldhulpverlening voor Ondernemers’ voor meer informatie over de processen rond schuldhulpverlening aan ondernemers.

Dit Webinar is bedoeld voor zowel (beginnend) schuldhulpverleners, ondernemers, als mensen die meer willen weten over schuldhulpverlening voor ondernemers.

Opleidingsniveau

Dit Webinar is op hbo-niveau.

Het Webinar duurt 50 minuten. De kosten voor dit Webinar zijn €39,- (vrijgesteld van btw).

Unieke online leeromgeving

Voor het Webinar ‘Schuldhulpverlening voor Ondernemers’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van het webinar één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 39,00

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.

Training Klachtenfunctionaris (2 dagen)

Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de dienstverlening binnen het Sociaal Domein? Ben je communicatief sterk, kun je goed luisteren en denk jij in oplossingen? Dan is de tweedaagse training Klachtenfunctionaris Sociaal Domein zeer geschikt voor je!

Training Motiverende Gesprekvoering

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.