Micro-learning Communicatie – De Algemene Betekenis

Online
 9,99

Wil jij meer weten over de basis van communicatie? Volg dan de micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’.

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over communicatie.  

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van de micro-learning één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Online Basisopleiding Wmo Consulent

Spreekt de combinatie van werken met mensen en een regisseursfunctie binnen het Sociaal Domein je aan? Volg dan de online basisopleiding Wmo consulent.

Basisopleiding Inkomensconsulent

Wil jij aan de slag als inkomensconsulent? Tijdens de Basisopleiding Inkomensconsulent van Kenniscentrum Sociaal Domein leer je alles over de Participatiewet en bijhorende casuïstiek, waar een inkomensconsulent dagelijks mee te maken krijgt. Je benodigde theorie en vaardigheden komen tijdens de opleiding aan bod. Wil jij je ontwikkelen tot inkomensconsulent? Volg dan de Basisopleiding Inkomensconsulent!

Training Arbeidsrecht

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.