Webinar Van Crisis naar Kansen

Online
 19,99

In dit Webinar leer je wat je kan doen wanneer er sprake is van een crisisinterventie. Je leert wat jij als schuldhulpverlener kan bieden wanneer er een woningontruiming dreigt. Ook verschil maken? Volg dan het Webinar ‘Van Crisis naar Kansen’.

In dit Webinar leer je wat je kan doen wanneer er sprake is van een crisisinterventie. Je leert wat jij als schuldhulpverlener kan bieden wanneer er een woningontruiming dreigt.

Leerdoelen

  • Je weet hoe je signalen van een dreigende woningontruiming kan filteren.
  • Je leert hoe een eenvoudige schuld kan ontsporen tot een problematische schuld.
  • Je leert wat een kans kan bieden in zo’n crisissituatie.
  • En je krijgt tips wat jij als schuldhulpverlener hieraan kan doen.

Voor wie

Het webinar ‘van crisis naar kansen’ is bedoeld voor schuldhulpverleners of mensen die zich graag willen verdiepen in dit onderwerp.

Opleidingsniveau

Het Webinar is op hbo-niveau.

Praktische informatie

Het Webinar duurt 10 minuten. De kosten voor het Webinar zijn €19,99- (vrijgesteld van btw).

Unieke online leeromgeving
Voor het Webinar krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van het webinar één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 19,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

E-learning Omgaan met Agressie

Tijdens de e-learning ‘Omgaan met agressie’ wordt er ingegaan op wat agressie precies is en welke fasen er zijn. Hierdoor kun je ontdekken wat de achterliggende gedachte is van iemands reactie. Ook wordt er ingegaan op de soorten agressie en wat redenen zijn om agressief te worden. In deze e-learning zitten een aantal opdrachten. Weet jij hoe je het beste kan handelen? Ontdek het in deze e-learning.

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.

Training Klachtenfunctionaris (2 dagen)

Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de dienstverlening binnen het Sociaal Domein? Ben je communicatief sterk, kun je goed luisteren en denk jij in oplossingen? Dan is de tweedaagse training Klachtenfunctionaris Sociaal Domein zeer geschikt voor je!