Meld je aan voor de Nationale Bijscholingsdag

Micro-learning Zorgprofiel

Online
 9,99
5 minuten
Divers
Micro-learning

Wil jij weten wat een zorgprofiel is? Of wil jij meer weten over verschillende type zorgprofielen? Volg dan de micro-learning ‘Zorgprofiel’.

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Zorgprofiel’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over zorgprofielen.

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Zorgprofiel’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt tot één jaar na het afronden van de micro-learning toegang tot de online leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

E-learning Persoonlijk Leiderschap

De e-learning 'Persoonlijk Leiderschap' gaat in op de zeven eigenschappen van leiderschap, de uitgangspunten van persoonlijkheid en het begrijpen van het gedrag van de ander. Op deze manier kun jij jezelf als leidinggevende of medewerker verplaatsen in iemands situatie.

Opleiding KCC Medewerker Sociaal Domein

Ben jij een uitstekend visitekaartje voor het Sociaal Domein? Volg dan de opleiding KCC medewerker Sociaal Domein. We leren je de benodigde kennis van wet- en regelgeving maar zorgen ook dat je over goede communicatietechnieken beschikt.

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.