Meld je aan voor de Nationale Bijscholingsdag

5 minuten
Wmo
Micro-learning

De (kritische) klant, de familie en jij als consulent hebben ieder zo hun standpunten. Wil jij meer weten over standpunten en belangen? Volg dan de micro-learning ‘Standpunten & belangen’.

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw).

Voor wie

De micro-learning ‘Standpunten & belangen’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over standpunten en belangen.

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Standpunten & belangen’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt tot één jaar na het afronden van de micro-learning toegang tot de online leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Klachtenfunctionaris (2 dagen)

Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de dienstverlening binnen het Sociaal Domein? Ben je communicatief sterk, kun je goed luisteren en denk jij in oplossingen? Dan is de tweedaagse training Klachtenfunctionaris Sociaal Domein zeer geschikt voor je!

Online Basisopleiding Wmo Consulent

Spreekt de combinatie van werken met mensen en een regisseursfunctie binnen het Sociaal Domein je aan? Volg dan de online basisopleiding Wmo consulent.

Basistraining Suite4Zorg en Suite4Sociale Regie

Deze eendaagse basistraining Suite4Zorg en Suite4Sociale Regie is voor iedereen die kennis wil maken met de applicatie Suite4Zorg en Suite4Sociale Regie. Suite wordt gebruikt om taken te verdelen en informatie uit te wisselen tussen betrokken professionals.