Meld je aan voor de Nationale Bijscholingsdag

Micro-learning Kritische Klant

Online
 9,99
5 minuten
Divers
Micro-learning

Wat is de kracht van een kritische klant en hoe ga je om met kritisch vermogen? Tijdens de micro-learning ‘Kritische klant’ leer je hier meer over!

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Kritische klant’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over professionele vaardigheden met betrekking tot kritische klanten.

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Kritische klant’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt tot één jaar na het afronden van de micro-learning toegang tot de online leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Opleiding Backoffice Medewerker Wmo / Jeugd

Wil jij administratief en toch sociaal betrokken werk doen? Als Backoffice medewerker Wmo / jeugd ben je een belangrijke schakel binnen de keten van het Sociaal Domein. In de opleiding krijg je theoretische kennis van de Wmo en de Jeugdwet en leer je effectief samenwerken. 

Training Arbeidsrecht

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.

Training Klachtenfunctionaris (2 dagen)

Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de dienstverlening binnen het Sociaal Domein? Ben je communicatief sterk, kun je goed luisteren en denk jij in oplossingen? Dan is de tweedaagse training Klachtenfunctionaris Sociaal Domein zeer geschikt voor je!