Kenniscentrum Sociaal Domein is hét opleidings- en detacheringscentrum van het Sociaal Domein.

Micro-learning Kritische Klant

Online
 9,99
5 minuten
Divers
Micro-learning

Wat is de kracht van een kritische klant en hoe ga je om met kritisch vermogen? Tijdens de micro-learning ‘Kritische klant’ leer je hier meer over!

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Vanaf 1 januari 2022 zijn scholingskosten niet meer fiscaal aftrekbaar. Daarvoor in de plaats is het STAP-budget in het leven geroepen. Het STAP-budget is een subsidieregeling voor scholing en ontwikkeling voor werkenden en werkzoekenden. Iedereen die een training, cursus of opleiding wil volgen kan maximaal € 1.000,- aanvragen. Kijk voor meer informatie op de website van de Rijksoverheid.

Voor wie

De micro-learning ‘Kritische klant’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over professionele vaardigheden met betrekking tot kritische klanten.

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Kritische klant’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt tot één jaar na het afronden van de micro-learning toegang tot de online leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Stuur een whatsappje naar Alice via het nummer of neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

E-learning Omgaan met Agressie

dens de e-learning ‘Omgaan met agressie’ wordt er ingegaan op wat agressie precies is en welke fasen er zijn. Hierdoor kun je ontdekken wat de achterliggende gedachte is van iemands reactie. Weet jij hoe je hebt beste kan handelen? Ontdekt het in deze e-learning.

Training de essentie van het vrij te laten bedrag (VTLB): een verdiepingsslag

Wil je weten wat de VtlB-calculator allemaal achter de schermen doet in de VtlB-berekening? Wil je schuldeisers precies kunnen vertellen hoe je aan de afloscapaciteit bent gekomen? Dan is de training de essentie van het vrij te laten bedrag precies wat je zoekt.

Training Motiverende Gesprekvoering

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.