Meld je aan voor de Nationale Bijscholingsdag

Micro-learning AVG Sociaal Domein

Online
 9,99

Binnen het werkveld krijg je te maken met de AVG, maar wat betekent dat nu precies? Volg dan de micro-learning ‘AVG Sociaal Domein’.

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘AVG Sociaal Domein’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over de Algemene Verordening Gegevensbescherming’.    

Opleidingsniveau

De micro-learning is een training op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘AVG Sociaal Domein’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt tot één jaar na het afronden van de micro-learning toegang tot de online leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

E-learning Succesvol solliciteren!

Succesvol solliciteren, hoe doe je dat? Tijdens de e-learning 'succesvol solliciteren' leer je meer over het opstellen van je cv, je sollicitatiebrief, je voorbereiding op het gesprek, de sollicitatie zelf en het omgaan met eventuele faalangst. Meer zelfvertrouwen krijgen? Volg dan de e-learning succesvol solliciteren!

Training Agressie- en Emotiebeheersing

De training agressie- en emotiebeheersing geeft handvatten om om te gaan met afwijkend gedrag en agressie. Tijdens de training ga je aan de slag met agressie beheersing, het stellen van grenzen en het signaleren van spanning.

Training Motiverende Gesprekvoering

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.