E-learning Omgaan met Agressie

Online
 69,00

Tijdens de e-learning ‘Omgaan met agressie’ wordt er ingegaan op wat agressie precies is en welke fasen er zijn. Hierdoor kun je ontdekken wat de achterliggende gedachte is van iemands reactie. Ook wordt er ingegaan op de soorten agressie en wat redenen zijn om agressief te worden. In deze e-learning zitten een aantal opdrachten. Weet jij hoe je het beste kan handelen? Ontdek het in deze e-learning.

Na het volgen van deze e-learning weet je:

  • Wat agressie is.
  • Welke soorten agressies er zijn.
  • Hoe je het beste om kan gaan met agressie.

Deze e-learning is bedoeld voor professionals in het Sociaal Domein die meer willen weten over hoe zij moeten handelen met betrekking tot agressieve klanten.

Opleidingsniveau

De e-learning is op hbo-niveau.

De e-learning duurt gemiddeld 2 uur. De kosten voor de e-learning zijn € 69,- (vrijgesteld van btw).

Unieke online leeromgeving

Voor de e-learning ‘Omgaan met agressie’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van de e-learning één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

Toetsing en certificering

Als je de e-learning volledig hebt doorlopen en de toetsing met succes afrondt, ontvang je een deelnamebewijs van Kenniscentrum Sociaal Domein.

 69,00

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

E-learning Het Primaire Processchema Schuldhulpverlening

Wil jij meer weten over het primaire processchema schuldhulpverlening? En hoe je het schema toepast in de praktijk? Volg dan de e-learning ‘Het primaire processchema schuldhulpverlening’.

Opleiding Management Sociaal Domein

Wil jij je verder ontwikkelen als leidinggevende of teamverantwoordelijke binnen het Sociaal Domein? Of ambieer je een leidinggevende rol en wil je hiervoor de juiste competenties ontwikkelen? Volg dan de Opleiding Management gericht op het Sociaal Domein. Door deze opleiding te volgen ontwikkel jij je tot een effectieve middle manager in het Sociaal Domein.

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.