E-learning Kracht van de Kanteling bij de Kritische Klant

Online
 69,00

Wil jij meer weten over kritisch denken en de kracht van de kritische klant? Volg dan de e-learning ‘De kracht van de kanteling bij de kritische klant’.

We behandelen in deze e-learning de volgende punten:

  • We zoeken ‘de sleutels’;
  • Het begrip ‘kritisch’ wordt nader bekeken;
  • We onderzoeken wie de kritische personen zijn;
  • We werken binnen het kader van de Wmo;
  • Wat bekijken wat de belangen en de diverse stijlen zijn.

Deze e-learning is bedoeld voor zowel Wmo consulenten als mensen die meer willen weten over de kritisch denken.

Opleidingsniveau

De e-learning is op hbo-niveau.

De e-learning duurt gemiddeld 2 uur. De kosten voor de e-learning zijn € 69,- (vrijgesteld van btw).

Unieke online leeromgeving

Voor de e-learning ‘De kracht van de kanteling bij de kritische klant’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van de e-learning één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

Toetsing en certificering

De e-learning sluit je af met een zelftest. Als je de e-learning volledig hebt doorlopen en de toetsing met succes afrondt, ontvang je een deelnamebewijs van Kenniscentrum Sociaal Domein.

 69,00

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Rollen en Vervoer

Werk je met hulpmiddelen of vervoersvoorzieningen binnen de Wmo en wil je meer grip op de juridische kanten van je werk? In deze training krijg je praktische inzichten in wetgeving én rechtspraak, zodat je niet alleen weet wat de regels zijn, maar ook hoe je ze goed toepast. Versterk je beslissingen, voorkom juridische missers en bied cliënten de juiste ondersteuning — helemaal volgens de actuele kaders

Training Motiverende Gesprekvoering

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.