Micro-learning Communicatie – De Algemene Betekenis

Online
 9,99

Wil jij meer weten over de basis van communicatie? Volg dan de micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’.

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over communicatie.  

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van de micro-learning één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

E-learning Productiviteit op afstand

Deze e-learning is ontworpen voor alle professionals in het Sociaal Domein die op afstand werken en hun professionele taken volbrengen zonder op kantoor aanwezig te zijn. Met deze training leer je hoe je je kan concentreren in een nieuwe thuiskantooromgeving, van het in contact blijven met je team tot het opstellen van een goede werkruimte.

Training Effectief Communiceren in de Schuldhulpverlening

Hoe communiceer je effectief en zorg je dat jouw boodschap goed overkomt bij je cliënt? In de training 'effectief communiceren in de schuldhulpverlening' werk je aan het hele communicatieproces. Van de basisgesprekstechnieken tot aan gedragsverandering, aan het eind van de dag heb jij communicatietechnieken op zak die werken!

Training Motiverende Gesprekvoering

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.