Webinar Preventie & Vroegsignalering

Online
 19,99

In dit webinar leer je meer over preventie in de breedste zin van het woord, met name gericht op schulden en financiële begeleiding. Het webinar behandelt de gradaties in preventie. Wil je hier meer over weten? Volg dan het webinar ‘ Preventie & Vroegsignalering’.

In dit webinar worden twee thema’s besproken: preventie en vroegsignalering. De onderwerpen die aan bod komen hebben te maken met alle facetten van financiële begeleiding. Daarnaast neemt de docent je mee in het doel van vroegsignalering, inclusief de betrokken partijen.

Voor wie

Het webinar ‘Preventie & Vroegsignalering’ is bedoeld voor schuldhulpverleners die meer willen weten over financiële begeleiding.

Opleidingsniveau

Het webinar is op hbo-niveau.

Praktische informatie

Het webinar ‘Preventie & Vroegsignalering’ duurt 15 minuten. De kosten voor het webinar zijn € 19,99- (vrijgesteld van btw).

Unieke online leeromgeving
Voor het webinar ‘Preventie & Vroegsignalering’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van het webinar één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 19,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

E-learning Omgaan met Agressie

Tijdens de e-learning ‘Omgaan met agressie’ wordt er ingegaan op wat agressie precies is en welke fasen er zijn. Hierdoor kun je ontdekken wat de achterliggende gedachte is van iemands reactie. Ook wordt er ingegaan op de soorten agressie en wat redenen zijn om agressief te worden. In deze e-learning zitten een aantal opdrachten. Weet jij hoe je het beste kan handelen? Ontdek het in deze e-learning.

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.

Training Effectief Communiceren in de Schuldhulpverlening

Hoe communiceer je effectief en zorg je dat jouw boodschap goed overkomt bij je cliënt? In de training 'effectief communiceren in de schuldhulpverlening' werk je aan het hele communicatieproces. Van de basisgesprekstechnieken tot aan gedragsverandering, aan het eind van de dag heb jij communicatietechnieken op zak die werken!