Micro-learning Kritische Klant

Online
 9,99

Wat is de kracht van een kritische klant en hoe ga je om met kritisch vermogen? Tijdens de micro-learning ‘Kritische klant’ leer je hier meer over!

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Kritische klant’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over professionele vaardigheden met betrekking tot kritische klanten.

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Kritische klant’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van de micro-learning één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Rollen en Vervoer

Werk je met hulpmiddelen of vervoersvoorzieningen binnen de Wmo en wil je meer grip op de juridische kanten van je werk? In deze training krijg je praktische inzichten in wetgeving én rechtspraak, zodat je niet alleen weet wat de regels zijn, maar ook hoe je ze goed toepast. Versterk je beslissingen, voorkom juridische missers en bied cliënten de juiste ondersteuning — helemaal volgens de actuele kaders

Basistraining Suite4Zorg en Suite4Sociale Regie

Deze eendaagse basistraining Suite4Zorg en Suite4Sociale Regie is voor iedereen die kennis wil maken met de applicatie Suite4Zorg en Suite4Sociale Regie. Suite wordt gebruikt om taken te verdelen en informatie uit te wisselen tussen betrokken professionals.

Training Aandachtsfunctionaris Huiselijk Geweld en Kindermishandeling

In deze training leer je de verschillende taken waarvoor je als aandachtsfunctionaris verantwoordelijk bent. In drie dagen neemt Anja Dijkhuis je aan de hand van interactieve werkvormen mee in de theoretische kaders van de meldcode en de implementatie binnen jouw organisatie, evenals de aanpak rondom het signaleren en handelen bij tekenen van onveiligheid, de dilemma’s waar je mee te maken kunt krijgen, de huidige wet- en regelgeving en de integrale samenwerking.