Meld je aan voor de Nationale Bijscholingsdag

Micro-learning Voorwaarden en Onderzoek

Online
 9,99
5 minuten
Wmo
Micro-learning

Wil jij meer weten over de voorwaarden en het onderzoek met betrekking tot woonvoorzieningen? Volg dan de micro-learning ‘Voorwaarden en onderzoek’.

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Voorwaarden en onderzoek’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over de voorwaarden en het onderzoek met betrekking tot woonvoorzieningen.

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Voorwaarden en onderzoek’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt tot één jaar na het afronden van de micro-learning toegang tot de online leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Wmo en Dementie

Als Wmo consulent krijg je te maken met ouderen en dementie. Volg onze training Wmo en dementie en leer je communicatietechnieken aan te passen.

Training Klachtenfunctionaris (2 dagen)

Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de dienstverlening binnen het Sociaal Domein? Ben je communicatief sterk, kun je goed luisteren en denk jij in oplossingen? Dan is de tweedaagse training Klachtenfunctionaris Sociaal Domein zeer geschikt voor je!

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.