Meld je aan voor de Nationale Bijscholingsdag

Micro-learning Ontstaan Wmo 2015

Online
 9,99
5 minuten
Wmo
Micro-learning

Benieuwd hoe de Wmo 2015 is ontstaan? Volg dan de micro-learning ‘Ontstaan van de Wmo 2015’.

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Ontstaan Wmo 2015’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over hoe de Wet maatschappelijke ondersteuning 2015 is ontstaan.  

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Ontstaan Wmo 2015’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt tot één jaar na het afronden van de micro-learning toegang tot de online leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Online Basisopleiding Wmo Consulent

Spreekt de combinatie van werken met mensen en een regisseursfunctie binnen het Sociaal Domein je aan? Volg dan de online basisopleiding Wmo consulent.

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.

Training Wmo en Dementie

Als Wmo consulent krijg je te maken met ouderen en dementie. Volg onze training Wmo en dementie en leer je communicatietechnieken aan te passen.