Webinar Proces van aanmelding tot intake

Online
 19,99

In dit webinar leer je meer over het proces van aanmelding tot intake in de schuldhulpverlening. Het webinar gaat in op het procesmatige gedeelte van het verloop. Hoe zorg jij ervoor dat de cliënt op zijn gemak voelt en wat zijn dingen waar je rekening mee moet houden op het moment dat iemand zich meldt. Benieuwd? Volg dan het webinar ‘Proces van aanmelding tot intake’.

In dit webinar wordt je meegenomen in het proces van de aanmelding tot aan de intake. De docent neemt je mee in waarop je moet letten en wat voor houding je het best kan aanhouden.

Voor wie

Het webinar ‘Proces van aanmelding tot intake’ is bedoeld voor schuldhulpverleners of mensen die zich graag willen verdiepen in dit onderwerp.

Opleidingsniveau

Het webinar is op hbo-niveau.

Praktische informatie

Het webinar ‘Proces van aanmelding tot intake’ duurt 20 minuten. De kosten voor het webinar zijn € 19,99- (vrijgesteld van btw).

Unieke online leeromgeving
Voor het webinar ‘Proces van aanmelding tot intake’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van het webinar één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 19,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Effectief Communiceren in de Schuldhulpverlening

Hoe communiceer je effectief en zorg je dat jouw boodschap goed overkomt bij je cliënt? In de training 'effectief communiceren in de schuldhulpverlening' werk je aan het hele communicatieproces. Van de basisgesprekstechnieken tot aan gedragsverandering, aan het eind van de dag heb jij communicatietechnieken op zak die werken!

Training Motiverende Gesprekvoering

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.

Training Klachtenfunctionaris (2 dagen)

Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de dienstverlening binnen het Sociaal Domein? Ben je communicatief sterk, kun je goed luisteren en denk jij in oplossingen? Dan is de tweedaagse training Klachtenfunctionaris Sociaal Domein zeer geschikt voor je!