Magazine Wmo Doen – Jaargang 2, editie 3

 9,99

Wmo doen, hét magazine voor de ontwikkelingen in de Wmo!

Blijf als gemeente of professional op de hoogte van de vele ontwikkelingen binnen de Wmo met het magazine Wmo doen. Het vakblad verschijnt drie keer per jaar en staat boordevol nieuws, achtergronden, opinies, interviews en verhalen uit de praktijk. 

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.

Training Rollen en Vervoer

Werk je met hulpmiddelen of vervoersvoorzieningen binnen de Wmo en wil je meer grip op de juridische kanten van je werk? In deze training krijg je praktische inzichten in wetgeving én rechtspraak, zodat je niet alleen weet wat de regels zijn, maar ook hoe je ze goed toepast. Versterk je beslissingen, voorkom juridische missers en bied cliënten de juiste ondersteuning — helemaal volgens de actuele kaders

E-learning Omgaan met Agressie

Tijdens de e-learning ‘Omgaan met agressie’ wordt er ingegaan op wat agressie precies is en welke fasen er zijn. Hierdoor kun je ontdekken wat de achterliggende gedachte is van iemands reactie. Ook wordt er ingegaan op de soorten agressie en wat redenen zijn om agressief te worden. In deze e-learning zitten een aantal opdrachten. Weet jij hoe je het beste kan handelen? Ontdek het in deze e-learning.