Webinar Jouw Veiligheid Voorop!

 19,99

In dit webinar neemt de docent je mee in het vooropstellen van je eigen veiligheid als Wmo-consulent. Welke agressie vormen zijn er? Hoe kun je aan de voorkant zorgen dat jij als consulent veilig bent en hoe behoud je de rust? Interesse? Volg dan de webinar ‘Jouw Veiligheid Voorop’.

Binnen je werkveld herken je het misschien wel: agressieve klanten waar jij je onveilig bij voelt. Als consulent binnen het Sociaal Domein is het belangrijk om professioneel te handelen, maar ook je eigen veiligheid voorop te stellen. In deze webinar krijg je alle tips en tricks om jouw eigen veiligheid te waarborgen.

 

Voor wie

Het webinar ‘Jouw Veiligheid Voorop’ is bedoeld voor zowel Wmo/Jeugd consulenten, maar ook als je zelf veel te maken hebt met onveilige of onschatbare situaties binnen je werkveld.

Opleidingsniveau

Het webinar is op hbo-niveau.

Praktische informatie

Het webinar ‘Jouw Veiligheid Voorop’ duurt 15 minuten. De kosten voor het Webinar zijn € 19,99- (vrijgesteld van btw).

Unieke online leeromgeving
Voor het Webinar ‘Jouw Veiligheid Voorop’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van het webinar één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Klachtenfunctionaris (2 dagen)

Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de dienstverlening binnen het Sociaal Domein? Ben je communicatief sterk, kun je goed luisteren en denk jij in oplossingen? Dan is de tweedaagse training Klachtenfunctionaris Sociaal Domein zeer geschikt voor je!

Training Motiverende Gesprekvoering

Hoe zorg je ervoor dat ze zelf aan de slag gaan met het opvolgen van je adviezen, het inzetten van de Eigen Kracht en het Sociale Netwerk? Motiverende gespreksvoering is een veelgebruikte methode om cliënten te stimuleren hulp te zoeken en hun gedrag te veranderen.

Online Opleiding Backoffice Medewerker Wmo/Jeugd

Ben je op zoek naar een baan waarin je administratief werk verricht en tegelijkertijd sociaal betrokken bent? Volg dan de online opleiding Backoffice Medewerker Wmo/Jeugd.