Workshop ‘Elke Klacht Is Een Kans’
Door Jacobien Kleve
Deze workshop gaat over klachten. Daar krijgt iedereen in het Sociaal Domein weleens mee te maken en meestal vinden we dat vervelend. Maar een klacht, elke klacht, is een kans om onze dienstverlening te verbeteren. En daarmee verbeteren we ook onszelf als professional. Daarmee wordt elke klacht een kans op verbetering. In deze workshop kijken we hoe onvrede ontstaat en hoe het zich uit. Hoe kun jij daar mee omgaan zodat je de kans benut en je verder komt met je klagende cliënt?
Na deze workshop:
- Weet jij wat een klacht inhoudt;
- Weet je wat een klacht met jou doet en waarom;
- Weet je hoe je een klacht kunt omdenken;
- Kun je op een professionele en positieve manier omgaan met een klacht.
Deelnemen aan deze workshop?
Je kunt je nog aanmelden voor de Nationale Bijscholingsdag! Je kunt je inschrijven via de link hieronder waar je direct de workshops van je voorkeur kunt selecteren. Benieuwd naar alle andere workshops? Bekijk dan hier het overzicht van alle workshops.